• Aplikácie
  • Služby
    • Implementácia v SAP
    • Programovanie v Java, .NET, ABAP, SQL
    • GDPR
    • Podpora pre systémy SAP
    • Optimalizácia procesov
  • Kariéra
    • Voľné pozície
    • Vzdelávanie v SAP-e
    • Akadémia
  • Správy
  • Referencie
  • Partneri
  • Spoločnosť
    • O nás
    • Predstavenstvo a Dozorná Rada
    • Vedenie
    • Experti
    • Kontakt
  • HelpDesk
Slovenčina
  • Angličtina
  • Nemčina
  • annie
    Časové rozlíšenie nákladov
    OptiTel
    S nami Vás nestrhne žiadny prúd.
    Máme radi výzvy. Od roku 1994.
    Naše najnovšie produkty
    Modelovanie rozpočtu
    GDPR

Slovakodata, spoľahlivý partner úspešných, SAP Partner, SAP poradenstvo, riešenia pre banky a poisťovne, implementácia systémov, integrácie, aplikácie, školenia

Slovakodata, spoľahlivý partner úspešných, SAP Partner, SAP poradenstvo, riešenia pre banky a poisťovne, implementácia systémov, integrácie, aplikácie, školenia

Slovakodata, spoľahlivý partner úspešných, SAP Partner, SAP poradenstvo, riešenia pre banky a poisťovne, implementácia systémov, integrácie, aplikácie, školenia

Slovakodata, spoľahlivý partner úspešných, SAP Partner, SAP poradenstvo, riešenia pre banky a poisťovne, implementácia systémov, integrácie, aplikácie, školenia

Slovakodata, spoľahlivý partner úspešných, SAP Partner, SAP poradenstvo, riešenia pre banky a poisťovne, implementácia systémov, integrácie, aplikácie, školenia
Slovakodata, spoľahlivý partner úspešných, SAP Partner, SAP poradenstvo, riešenia pre banky a poisťovne, implementácia systémov, integrácie, aplikácie, školenia
© 1994 - 2023 Slovakodata All rights reserved.
Spravujte súhlas so súbormi cookie
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely. Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
Spravovať možnosti Správa služieb Spravovať predajcov Prečítajte si viac o týchto účeloch
Zobraziť predvoľby
{title} {title} {title}
ABAP Vývojár
ABAP Vývojár
Náplň práce:
  • Vývoj a optimalizácia ABAP programov na základe zadaní
  • Posúdenie architektúry riešení z pohľadu vývoja
  • Identifikácia chýb – debugging
  • Reportovanie stavu vývoja projektovému manažérovi
  • Účasť na ponukových konaniach
Požiadavky:
  • Minimálne 2 ročné skúsenosti s ABAP vývojom
  • Znalosť Fiori a S/4 HANA potrebná
  • Znalosť Web Dynpro výhodou
  • Znalosť Smartforms a PDF forms výhodou
  • Znalosť procesov a dátového modelu SAP modulov výhodou
  • Znalosť iného programovacieho jazyka výhodou
Benefity:
  • Zaujímavé finančné ohodnotenie
  • Flexibilný pracovný čas
  • Možnosť práce z domu
  • Firemný automobil, notebook a mobilný telefón
  • Práca na rôznorodých projektoch
  • Nadštandardná zdravotná starostlivosť
  • Bohatý sociálny program
Vzdelanie:
  • V technickom alebo IT odbore:
    • Stredoškolské
    • Vysokoškolské I. stupňa
    • Vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti:
  • Anglický jazyk – mierne pokročilý (A2-B1)
  • Znalosť Nemeckého jazyka výhodou

V prípade záujmu o danú pozíciu nás prosím neváhajte kontaktovať spolu s priloženým životopisom.

Konzultant SAP FI / SAP FI-AA
Konzultant SAP FI / SAP FI-AA
Konzultant pre implementáciu procesov vo finančnom účtovníctve na báze technológie SAP FI
Náplň práce:
  • Analýza požiadaviek klienta a návrh riešenia
  • Posúdenie architektúry riešení z pohľadu funkčnosti a procesu
  • Vykonanie nastavení systému SAP
  • Riešenie chýb a zmenových požiadaviek od klientov
  • Príprava zadaní pre ABAP vývojára
  • Účasť na SAP upgrade projektoch v pozícii SAP konzultanta
  • Reportovanie stavu úloh projektovému manažérovi
  • Účasť na ponukových konaniach
Požiadavky:
  • Minimálne 2 ročné skúsenosti s implementáciou riešení SAP
  • Znalosť procesov a dátového modelu SAP FI potrebná
  • Znalosť Fiori a S/4 HANA potrebná
  • Znalosť podvojného účtovníctva potrebná
  • Znalosť rozšírení, user-exitov, validácií výhodou
  • Znalosť FI-AA, platobného styku alebo CO výhodou
  • Znalosť integrácie logistických modulov do FI výhodou
Benefity:
  • Zaujímavé finančné ohodnotenie
  • Flexibilný pracovný čas
  • Možnosť práce z domu
  • Firemný automobil, notebook a mobilný telefón
  • Práca na rôznorodých projektoch
  • Nadštandardná zdravotná starostlivosť
  • Bohatý sociálny program
Vzdelanie:
  • V ekonomickom odbore:
    • Vysokoškolské I. stupňa
    • Vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti:
  • Anglický jazyk – mierne pokročilý (A2-B1)
  • Znalosť Nemeckého jazyka výhodou

V prípade záujmu o danú pozíciu nás prosím neváhajte kontaktovať spolu s priloženým životopisom.

Tvorba a správa rozpočtu
Tvorba a správa rozpočtu
Vytváranie a plánovanie rozpočtov spolu s monitoringom aktuálneho plnenia plánu s integráciou na rôzne systémy.
Funkcionality
  • Založenie nových rozpočtov jednotlivými užívateľmi
  • Plánovanie podľa organizačnej štruktúry a Lines of Business
  • Načítanie hodnôt k zvolenému dátumu
  • What-if analýza
  • Top-down, Bottom-up plánovanie
  • KPI’s, reporty a grafy
  • Porovnanie aktuálneho plnenia voči plánu
  • Dopočet (forecast) do konca aktuálneho roka
  • Plánovanie na úrovni rôznych druhov výkazov (súvaha, výsledovka, CF report)
  • OPEX, CAPEX, PEREX, Cashflow plánovanie a modelovanie
  • Definovanie väzieb medzi jednotlivými modelovanými výkazmi
  • Detail až na úroveň produktu, portfólia
  • Možnosť stanovenia a kalibrácie strategických finančných a výkonových KPIs
  • Vizualizácia modelovaných údajov
  • Export výstupov do (xls, csv)
  • Riadenie užívateľských oprávnení (need to know princíp)
Vlastnosti
  • Používanie viacerých dátových zdrojov
  • Ukladanie rôznych verzií modelovania do databázy
  • Možnosť použiť už existujúce riešenie ako súčasť architektúry modelovania
  • Hierarchické usporiadanie položiek a skupín
  • Riadené prístupy podľa typu vykonávaných aktivít a organizačných úrovní
  • Modelovanie top-down a bottom-up
  • Vytvorenie / úprava modelovacej štruktúry bez potreby programovania
  • Kompatibilita s rôznymi zdrojovými systémami a DB vrátane SAP
Predpoklady
  • Inštalácia JAVA a Apache Tomcat
  • OS Windows

V prípade bližšieho záujmu nás prosím neváhajte kontaktovať.

IFRS 16
IFRS 16
Produkt zabezpečí kompletnú, prehľadnú a užívateľsky prívetivú implementáciu podmienok nového medzinárodného účtovného štandardu IFRS 16, ktorý prináša zmeny v účtovaní lízingových a nájomných zmlúv v systéme SAP
Prínosy
  • Zosúladenie účtovných operácií v systéme SAP so štandardom IFRS 16
  • Pracovanie s lízingovými aj nájomnými zmluvami založenými pred aj po začatí platnosti štandardu IFRS 16
  • Prehľadný užívateľský kokpit na správu zmlúv a využívanie systémového riešenia
  • Zadanie časovo závislých zmien pre zmluvy (dodatky)
Evidencia
  • Zmlúv o prenájme a lízingu
  • Predmetov nájomných a lízingových zmlúv
  • Splátkových plánov k jednotlivým predmetom zmlúv
Periodické aktivity
  • Korekcia účtovania v účtovných knihách iných ako IFRS
  • Aktualizácia plánu splátok v IFRS 16 kokpite informáciami o:
    • Stave účtovania
    • Stave platby
  • Odpisy
Reporting
  • Zákonný reporting
  • Prehľad nájomných zmlúv a majetkov
  • Prehľad splátkových plánov
  • Prehľad korekcií účtovania v účtovných knihách iných ako IFRS
Vlastnosti
  • Kompatibilita so SAP ERP aj SAP S/4HANA
  • Pripravené v SK aj EN jazyku
Predpoklady
  • Inštalácia add-onu
  • Prístup do systému s cieľom vykonania potrebných nastavení (integrácia do SAP FI, FI-AA, CO)

V prípade bližšieho záujmu nás prosím neváhajte kontaktovať.

Implementácia v prostredí SAP
Implementácia v prostredí SAP
 

Projekty aj časti projektov.

Nová implementácia, Upgrade, rozvoj.

Samostatne aj v spolupráci s inými dodávateľmi.

Enterprise Resource Planning
Banking
Insurance
S/4HANA / HANA / Fiori
DMS Workflow
Business Intelligence
Mobility
Analytics

V prípade bližšieho záujmu nás prosím neváhajte kontaktovať.

Elektronizácia HR dokumentov v SAP
Elektronizácia HR dokumentov v SAP
Náhrada tlačených dokumentov HR ich elektronickou verziou eliminuje potrebu osobného kontaktu s Vašimi zamestnancami.
Funkcionality
  • Generovanie a sprístupnenie elektronických dokumentov HR pre ročné zúčtovanie dane
    • Ročné zúčtovanie preddavkov na daň FO
    • Ročné zúčtovanie preddavkov na daň FO časť II.
    • Potvrdenie o zaplatení dane z príjmov zo závislej činnosti (2/3%)
    • Vyhlásenie na uplatnenie nezdaniteľnej časti základu dane
    • Žiadosť o vykonanie ročného zúčtovania dane
    • Potvrdenie o zdaniteľných príjmoch FO
  • Zasielanie notifikácií o sprístupnení nových dokumentov
  • Prehľadné používateľské rozhranie programu
  • Zrozumiteľné a užitočné hlásenia v rámci procesu tvorby a odosielania
Vlastnosti
      • Hromadný export dokumentov do zaheslovaného PDF súboru alebo jeho sprístupnenie na SAP portáli / SAP Fiori
      • Zaslanie dokumentov na e-mailovú adresu zamestnanca
      • Bezpečná údržba hesla použitého na zabezpečenie dokumentu
      • Diskrétne informovanie zamestnancov o ich heslách
Predpoklady
      • Nahratie transportov SAP
      • Inštalovanie Java aplikácie
      • Konfigurácia komunikačného rozhrania
      • Nastavenie hesiel

V prípade bližšieho záujmu nás prosím neváhajte kontaktovať.

Ručenie za DPH v SAP
Ručenie za DPH v SAP
V zmysle novelizácie zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov si odberateľ musí od 1.1.2022 skontrolovať, či platí dodávateľovi peniaze na bankový účet zaregistrovaný u Finančnej správy SR v opačnom prípade preberá ručenie za neodvedenú DPH zo strany svojho dodávateľa.
Funkcionality
  • Automatizovaná a pravidelná kontrola bankových účtov dodávateľov/odberateľov voči zoznamu zverejnenom finančnou správou SR
  • Automatické načítanie súboru z portálu Daňovej správy SR
  • Možnosť vykonať ad hoc kontrolu dodávateľov / odberateľov a ich bankových účtov priamo zo systému SAP
  • Automatické overenie bankového účtu subjektu v momente zakladania alebo ľubovoľnej zmeny kmeňových záznamov dodávateľov/odberateľov
  • Automatické overenie bankového účtu subjektu pri účtovaní dokladu, založení objednávky, kontraktu, evidencii, likvidácii faktúry a aj pred vykonaním úhrady
  • Automatické blokovanie úhrady faktúr na úrovni otvorených položiek
  • Detailný chybový protokol – obsahuje zoznam zmenených (zablokovaných) dodávateľov/odberateľov resp. príslušných otvorených položiek, chyby pri komunikácii s portálom Daňovej správy, a pod.
Vlastnosti
  • Automatizácia zdĺhavej a opakovanej manuálnej kontrolnej činnosti
  • Upozornenie na neplatné bankové účty subjektov, ktoré nie sú registrované u Finančnej správy SR už v momente zakladania alebo údržby kmeňových dát dodávateľa, vystavovaní objednávky, ako aj pri samotnom účtovaní
  • Zamedzenie úhrady faktúr v prípade zistenia neregistrovaného bankového účtu
Predpoklady
  • Všetci dodávatelia, ktorí sú platitelia DPH majú v kmeňovom zázname vyplnené IČ DPH
  • Nahratie transportu s add-onom
  • Povolenie on-line RFC prepojenia na stránku Finančnej správy SR
  • Prístup na systém za účelom adaptácie validácii

V prípade bližšieho záujmu nás prosím neváhajte kontaktovať.

Došlé faktúry v SAP
Došlé faktúry v SAP
Všetky došlé faktúry pod drobnohľadom.
Funkcionality
  • Evidencia došlých faktúr (logistických, účtovných aj zálohových)
  • Integrácia na OCR riešenia (on premise aj cloud)
  • Integrácia a načítanie faktúry z e-mailovej schránky
  • Integrácia s DMS systémami
  • Možnosť automatického spracovania VDA súborov
  • Hlavičkové aj položkové schvaľovania faktúr
  • Možnosť automatického schválenie a účtovania
  • Zobrazenie všetkých informácií o faktúrach formou interaktívnej zostavy
  • Priame účtovanie z knihy došlých faktúr do SAP MM a SAP FI modulu
  • Vyhodnotenie prípadných rozdielov medzi objednávkou, dodávkou a faktúrou
  • Možnosť tlače likvidačného listu faktúry
Vlastnosti
  • Všetky informácie o prijatých fakturačných dokladoch na jednom mieste
  • Jednoduché sledovanie obehu dokladov v rámci internej organizačnej štruktúry
  • Prispôsobiteľnosť vzhľadu a procesu Vašim požiadavkám
  • Transparentné schvaľovanie
  • Zabezpečenie kontinuity procesu spracovania došlých faktúr
  • Dostupné integračné rozhrania na mailový server, OCR a DMS riešenia
  • Kompatibilita so SAP ERP aj SAP S/4HANA
  • Dostupná v jazykoch: SK, EN, DE
Predpoklady
  • Inštalácia SAP add-onu
  • Personifikácia funkčnosti
  • Prispôsobenie WF schvaľovania faktúr

V prípade bližšieho záujmu nás prosím neváhajte kontaktovať.

Výdajňa náradia v SAP
Výdajňa náradia v SAP
Správa náradí a výdajní náradia.
Funkcionality
  • Evidencia výdajní
  • Správa kmeňového záznamu náradia
  • Pohyby náradia na výdajni:
    • Príjem
    • Výdaj
    • Vyradenie
  • Tlač preberacieho/odovzdávacieho protokolu
  • Inventúra náradí
  • Reporting:
    • Mesačné hlásenie stavu výdajne
    • Mesačné pohyby
    • Priradenie aktuálneho zoznamu požičaného náradia k výpožičníkom
    • Zoznam náradí podľa výdajní
    • Zoznam vyraďovaného náradia
    • Návrh na vyradenie
Vlastnosti
      • Jednoduchá obsluha aplikácie
      • Riedenie prístupov cez role a oprávnenia
      • Integrácia na osobné čísla zamestnancov
      • Rýchla implementácia
Predpoklady
      • Inštalácia SAP add-onu
      • Nastavenie číselníkov a oprávnení

V prípade bližšieho záujmu nás prosím neváhajte kontaktovať.

Elektronické výplatné pásky v SAP
Elektronické výplatné pásky v SAP
Náhrada tlačených výplatných pások elektronickou verziou.
Funkcionality
  • Zlacňuje proces tvorby a distribúcie výplatných pások
    • Znižuje náklady na kúpu diskrétneho výplatného lístku pre klasickú tlač a nákladov na tlač
    • Zvyšuje spokojnosť zamestnancov, ktorí si môžu archivovať výplatnú pásku aj v elektronickej podobe
  • Používa prehľadné používateľské rozhranie
    • Prehľadné požívateľské rozhranie programu
    • Zrozumiteľné a užitočné hlásenia v rámci procesu tvorby a odosielania, napr. zamestnanec nemá zadanú emailovú adresu, je potrebné doplniť heslo, atď.
Vlastnosti
      • Hromadný export výplatných pások do zaheslovaného PDF súboru
      • Zaslanie elektronickej výplatnej pásky na e-mailovú adresu zamestnanca
      • Bezpečná údržba hesla použitého na zabezpečenie dokumentu
      • Diskrétne informovanie zamestnancov o ich heslách
      • Možnosť integrácie aj do SAP HR portálu
Predpoklady
      • Nahratie transportov SAP
      • Inštalovanie Java aplikácie
      • Konfigurácia komunikačného rozhrania
      • Nastavenie hesiel

V prípade bližšieho záujmu nás prosím neváhajte kontaktovať.

Časové rozlíšenie nákladov v SAP
Časové rozlíšenie nákladov v SAP
Automatizované účtovanie väčšieho rozsahu nákladov s prepojením na hlavnú knihu.
Funkcionality
  • Založenie, zmena a zobrazenie jednotlivých objektov časového rozlíšenia
  • Spustenie periodického programu na zaúčtovanie rozpustenia časového rozlíšenia nákladov
  • Hromadné zobrazenie objektov časového rozlíšenia nákladov a ich položiek
  • Automatický výpočet čiastky časového rozlíšenia na jednotlivé obdobia, pričom jednu faktúru je možné časovo rozlišovať na viacero účtov hlavnej knihy
  • Pre každú položku časového rozlíšenia a obdobie je zobrazená:
    • vypočítaná čiastka pre dané obdobie
    • kumulatívna čiastka, ktorá bola už časovo rozlíšená
    • zostatok, ktorý ešte bude časovo rozlíšený
  • Periodické účtovanie jednotlivých časových rozlíšení (na konci obdobia)
  • Možnosť simulácie pomocou testovacieho chodu so zobrazením protokolu pre jednotlivé behy
Vlastnosti
  • Prehľad všetkých časových rozlíšení na jednom mieste
  • Zadávanie údajov pre objekty časového rozlíšenia na jednej obrazovke
  • Automatický výpočet hodnôt na základe zadaných dát
  • Prehľadné zobrazenie vypočítaných hodnôt
  • Stavové riadenie položiek v jednotlivých obdobiach
  • Automatické vytvorenie účtovných dokladov na mesačnej báze prostredníctvom periodického programu
  • Možnosť doplnenia prednastavených hodnôt na základe druhu časového rozlíšenia (spôsob výpočtu, účet hlavnej knihy, druh pohybu, nákladové stredisko, atď.)
  • Integrácia aj na knihu došlých faktúr
  • Dostupný v SK aj EN jazyku
  • Kompatibilita so SAP ERP aj SAP S/4HANA
Predpoklady
  • Inštalácia add-onu
  • Vykonanie základných nastavení (založenie typov časového rozlíšenia nákladov a integrácie do SAP FI a SAP CO)

V prípade bližšieho záujmu nás prosím neváhajte kontaktovať.

Inventúra majetku v SAP
Inventúra majetku v SAP
Spracovanie inventúry dlhodobého nehmotného a hmotného majetku na kľúč.
Funkcionality
  • Správa parciálnych a kumulovaných inventúr
  • Načítanie údajov zosnímaním čiarového kódu
  • Obojsmerná integrácia s čítačkou čiarových kódov
  • Vyhodnotenie výsledkov inventúry a jej on-line premietnutie do systému SAP
  • Tlač čiarového kódu
  • Integrácia výsledkov do účtovníctva
Vlastnosti
  • Plne kompatibilné so SAP evidenciou investičného majetku
  • Zjednodušenie procesu
  • Zníženie chybovosti
  • Rýchla implementácia
Predpoklady
  • Inštalácia SAP časti riešenia
  • Inštalované snímacie zariadenia

V prípade bližšieho záujmu nás prosím neváhajte kontaktovať.

Konzultant SAP HR
Konzultant SAP HR
Konzultant pre implementáciu procesov v oblasti HR
Požiadavky:
  • Znalosť procesov a legislatívy v oblasti HR
  • Skúsenosti s modulom SAP HR na úrovni konzultant alebo používateľ
  • Anglický jazyk aktívne, nemecký jazyk výhodou

V prípade záujmu o danú pozíciu nás prosím neváhajte kontaktovať spolu s priloženým životopisom.

iOS / Android programátor
iOS / Android programátor
Programátor aplikácií pre iOS alebo Android
Požiadavky:
  • 1-5 rokov praxe s vývojom aplikácii na platforme Android/iOS
  • Android – Java
  • iOS – Swift
  • Schopnosť čítať UML jazyk je nutné
  • Znalosti SQL, HTML / XML, JavaScript, CSS sú výhodou

V prípade záujmu o danú pozíciu nás prosím neváhajte kontaktovať spolu s priloženým životopisom.

Konzultant SAP CO
Konzultant SAP CO
Konzultant pre implementáciu procesov vo finančnom a manažérskom účtovníctve na báze technológie SAP CO
Požiadavky:
  • Znalosť procesov vo finančnom a manažérskom účtovníctve
  • Skúsenosti s modulom SAP CO na úrovni konzultant alebo používateľ
  • Znalosti controllingu, finančných analýz, práce s rozpočtom a kalkuláciami
  • Anglický jazyk aktívne

V prípade záujmu o danú pozíciu nás prosím neváhajte kontaktovať spolu s priloženým životopisom.

Junior Konzultant SAP Báza
Junior Konzultant SAP Báza
Junior SAP konzultant pre oblasť Báza
Požiadavky:
  • Skúsenosť s administráciou informačných systémov SAP vítaná
  • Skúsenosť s prácou so Solution Managerom vítaná
  • Znalosť SAP HANA vítaná
  • Anglický jazyk aktívne, nemecký jazyk výhodou

V prípade záujmu o danú pozíciu nás prosím neváhajte kontaktovať spolu s priloženým životopisom.

Java Programátor
Java Programátor
Požiadavky:
  • Účasť na koncepcii a dizajne aplikácií
  • Pokročilá znalosť vývoja softvéru v Java EE prostredí (internet/intranet aplikácie)
  • Údržba, podpora a prispôsobenie Java EE systému a prostredia (Tomcat)
  • Skúsenosti a vedomosti v oblasti webových technológií (HTML5, JavaScript, CSS)
  • Dobrá znalosť SQL
  • SVN
  • Anglický jazyk aktívne, nemecký jazyk výhodou

V prípade záujmu o danú pozíciu nás prosím neváhajte kontaktovať spolu s priloženým životopisom.

Uzávierka v SAP
Uzávierka v SAP
Automatizácia procesov denných, týždenných, mesačných a ročných závierok.
Funkcionality
  • Definícia a vyhodnotenie postupnosti krokov spracovania
  • Spúšťanie na pozadí alebo v dialógu (overovanie)
  • Riadenie dátumami podľa firemného kalendára
  • Riadenie periodicity spracovania krokov uzávierky
  • Postupnosť spracovania ovplyvniteľná výsledkom predošlého kroku
  • Reťazenie krokov 1:1, 1:n, n:1, každý krok uzávierky má definovaného predchodcu a nasledovníka
  • Dátum uzávierky – Jeden centrálny dátum uzávierky riadi celý proces
  • Posun dátumu spracovania (večerná/ranná časť)
  • Schopnosť vyhodnotiť návratové kódy a chybové správy transakcií
  • Možnosť zopakovania kroku po oprave, preskočenie kroku alebo prerušenie spracovania kroku/ ukončenie celého behu závierky
  • Podpora spustenia SAP štandard reportov aj Z-reportov
Vlastnosti
  • Ucelený prehľad o postupnosti krokov a stave spracovania uzávierky
  • Spoľahlivý nástroj na zásah do spracovania uzávierky v prípade problému
  • Zefektívnenie, zjednodušenie a sprehľadnenie periodických aktivít na systéme
  • Zníženie chybovosti kvôli plánovaným a automatizovaným činnostiam
Predpoklady
  • Vykonanie úvodnej analýzy
  • Inštalácia SAP add-onu
  • Nastavenie podľa Vašich procesov a požiadaviek

V prípade bližšieho záujmu nás prosím neváhajte kontaktovať.

Odoslané faktúry v SAP
Odoslané faktúry v SAP
Kniha vystavených faktúr s kompletnou evidenciou a podporou tlačových výstupov.
Funkcionality
  • Evidencia všetkých druhov odberateľských faktúr
  • Možnosť úpravy vlastností polí a vzhľadu
  • Integrácia knihy odoslaných faktúr do účtovníctva a kontrolingu SAP
  • Podpora automatického sledovania úhrad dokladov
  • Tlačové výstupy faktúr
  • Export dokladov do externých systémov
Vlastnosti
  • Rýchle a jednoduché vystavenie faktúr
  • Prehľadný spôsob sledovania aktuálneho stavu dokladov
  • Automatický prenos účtovných údajov z add-onu do modulov FI a CO
  • Sledovanie vykonaných úhrad dokladov z modulu FI
  • Pružnosť a voľnosť výberu dát a zobrazovania výstupných zostáv/tlačív
Predpoklady
  • Inštalácia SAP add-onu
  • Vykonanie nastavení

V prípade bližšieho záujmu nás prosím neváhajte kontaktovať.

Autoprevádzka v SAP
Autoprevádzka v SAP
Ucelené sledovanie a vyhodnocovanie nákladov na prevádzku vozového parku.
Funkcionality
  • Správa kmeňových dát vozidiel a výbavy k vozidlám
  • Údržba personálnych dát vodičov
  • Správa tankovacích kariet spoločnosti Slovnaft
  • Upload elektronického súboru čerpacích staníc spoločnosti Slovnaft
  • Evidencia čerpania PHM za obdobie s kontrolou na spracovaný súbor
  • Evidencia ciest za obdobie
  • Uzávierkové operácie
  • Výpočet nákladov na 1 km (absolútne náklady premietnuté do ceny za 1 km)
  • Automatické generovanie dát do add-onu Speed up Cost Allocating,
  • Po doplnení dodatočných údajov a následnom schválení sú zaúčtované:
    • Spotreba PHM
    • Drobný nákup
    • Poplatky
    • Použitie poolových vozidiel
    • Automatické zaúčtovanie refakturácie PHM na súkromné účely a náhrady za jednorazové použitie
Vlastnosti
  • Kompletná databáza vozidiel a ciest v informačnom systéme
  • Automatická aktualizácia nákladov vozového parku
  • Prehľadný reporting
  • Detailné rozúčtovanie nákladov
  • Zníženie personálnej náročnosti na riadenie vozového parku
Predpoklady
  • Inštalácia SAP add-onu
  • Vykonanie nastavení
  • Prvotné nahratie kmeňových dát

V prípade bližšieho záujmu nás prosím neváhajte kontaktovať.

Rozúčtovanie nákladov v SAP
Rozúčtovanie nákladov v SAP
Alokácia nákladov presne podľa potrieb nákladového účtovníctva.
Funkcionality
  • Priradenie objektov kontrolingu nákladovým resp. výnosovým položkám účtovného dokladu
  • Spracovanie viacpoložkových dokladov
  • Import údajov z MS Excel súborov
  • Priradenie úloh užívateľom na základe oprávnení
  • Riadenie spracovania a schvaľovania na základe stavu spracovania dokladu
  • Evidencia spracovaných dokladov s možnosťou zobrazenia výsledného účtovného dokladu
Vlastnosti
  • Skrátenie času potrebného pri účtovaní viacpoložkových dokladov s potrebou rozúčtovania nákladov
  • Podpora viacúrovňového schvaľovacieho procesu
  • Prehľadný reporting
  • Zníženie chybovosti vďaka možnosti importu súboru namiesto manuálneho vstupu
Predpoklady
  • Inštalácia SAP add-onu
  • Vytvorenie variantu rozdelenia nákladov
  • Nastavenie schvaľovacieho procesu

V prípade bližšieho záujmu nás prosím neváhajte kontaktovať.

Overovanie firemných údajov v SAP
Overovanie firemných údajov v SAP
Automatizované vyhodnocovanie záznamov v Obchodnom vestníku.
Funkcionality
  • Načítanie súboru na základe definovaných pravidiel
  • Vyhľadanie obchodných partnerov
  • Identifikácia zmien porovnaných obchodných partnerov
  • Vyhľadanie relevantných obchodov
  • Odoslanie notifikačných mailov správcom obchodných partnerov a obchodov
Vlastnosti
  • Promptná reakcia na zmeny v obchodnom vestníku
  • Presné a efektívne vyhodnocovanie údajov v obchodnom vestníku
  • Prehľadné sledovanie celého procesu vyhodnocovania
  • Možnosť vstúpiť do vyhodnocovacieho procesu
  • Podpora zákazníckych úprav v ponúkanom riešení
Predpoklady
  • Inštalácia SAP add-onu
  • Vykonanie základných nastavení

V prípade bližšieho záujmu nás prosím neváhajte kontaktovať.

Správa a údržba budov v SAP
Správa a údržba budov v SAP
Komplexné riešenie pre správu budov, technických zariadení a nájomnú agendu.
Funkcionality
  • Pasportizácia
    • Definovanie štruktúry objektov
    • Založenie a správa objektu
  • Nájomná agenda
    • Založenie a správa nájomnej zmluvy
    • Prepojenie s pasportizáciou
  • Údržba
    • Definícia objektov údržby
    • Plánovanie a realizácia údržby budov a technických zariadení
    • Evidencia spotreby energií
  • Účtovanie
    • Automatické účtovanie nákladov a výnosov
    • Výpočet nákladovej ceny na základe skutočných nákladov
    • Rozúčtovanie plánovaných nákladov budovy na nákladové jednotky
    • Rozúčtovanie skutočných nákladov budovy na nákladové jednotky
    • Analýza nákladov a výnosov
    • Riadenie nákladov a výnosov
  • Reporting
    • Pasportizácia
    • Analýza nákladov a výnosov za objekty a lokality
    • Zoznam nájomných zmlúv
    • Vyhodnotenie prijatých platieb
    • Plánovanie a vyhodnotenie údržby
    • Spotreba energií
Vlastnosti
      • Kompletná databáza budov
      • Automatická aktualizácia pasportu budov
      • Plánovanie a realizácia údržby
      • Automatické rozúčtovanie nákladov a výnosov
Predpoklady
      • Inštalácia SAP add-onu
      • Nastavenie funkcionality v moduloch PM, SD, CO

V prípade bližšieho záujmu nás prosím neváhajte kontaktovať.

Optimalizácia procesov
Optimalizácia procesov so SAP Business Workflow
Implementácia riešení pre riadenie procesov s využitím štandardnej funkcionality SAP Business Workflow.
Riešenie poskytuje
  • Telefonickú konzultáciu
  • 1-dňový workshop s našim konzultantom v priestoroch vašej spoločnosti
    • Analýza procesov pre využitie SAP WF
    • Identifikácia a popis vzorového procesu pre implementáciu prototypu WF procesu
  • 1-dňové školenie – všeobecná funkcionalita a nastavenie SAP Business Workflow
  • 2-dňová implementácia a školenie (s dokumentáciou) pre spoločné implementovanie vybraného WF procesu Tlačové výstupy faktúr
Prínosy
  • Výrazné skrátenie doby realizácie jednotlivých procesov
  • Zvýšenie transparentnosti procesov a ich štandardardizácia
  • Pribežné monitorovanie a vyhodnocovanie realizovaných procesov

V prípade bližšieho záujmu nás prosím neváhajte kontaktovať.

sk_oup
Spracovanie osobných údajov
 

Vyplnením a odoslaním tohto formulára dávam spoločnosti Slovakodata, a.s. súhlas na spracovanie osobných údajov uvedených v online formulári v jej informačnom systéme za účelom spracovania mojich požiadaviek. Súhlas udeľujem na čas potrebný na ich spracovanie. Slovakodata, a.s. sa zaväzuje, že tieto údaje budú spracúvané v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.

GDPR
GDPR
Analýza a definovanie osobných údajov v procesoch a infraštruktúre a implementácia riešení na ich primeranú ochranu.
Funkcionality
  • Uloženie atribútov k osobným údajom
  • Riadenie a vykonanie anonymizácie a pseudonymizácie
  • Vymazanie a blokovanie (obmedzenia spracovania) osobných údajov aj s väzbami
  • Automatické funkcie zabezpečujúce prácu s osobnými údajmi
  • Nastavovanie prístupových práv k osobným údajom
  • Ukladanie logov
  • Vyhodnocovanie podozrivých zásahov do systému
  • Iné informačné alebo organizačno-bezpečnostné opatrenia
Vlastnosti
  • Primeraná a komplexná ochrana osobných údajov
  • Možnosť riadenia bezpečnosti osobných údajov
  • Prehľad nad pohybom osobných údajov (dáta manažment)
Predpoklady
  • Vykonanie analýzy procesov, infraštruktúry, úložísk osobných údajov, aktuálneho stavu
  • Vykonanie potrebných zásahov/zmien v informačnej bezpečnosti na dosiahnutie účelu

V prípade bližšieho záujmu nás prosím neváhajte kontaktovať.

sk_cookies
Cookies
 

Cookies sú informácie, ktoré si web stránka uloží na Váš hard disk, a tak si môže neskôr spomenúť na informácie o Vás (napr. nastavenia). Je to informácia pre budúce využitie, ktorá je uložená serverom na klientovej strane.

Akadémia
Akadémia
 

Niečo na úvod – školenie vo zvolenej špecializácii v období troch mesiacov

Ozajstná práca – práca na projektoch podľa dosiahnutých znalostí

Poďte s nami pracovať – ponuka stáleho miesta a štandardná pracovná zmluva

Poďte s nami podnikať – ponuka financovania a spolupráce na unikátnej myšlienke

Podmienky
  • Podmienkou účasti v akadémii je platená práca na HelpDesk v rozsahu najmenej 16 hodín mesačne.
  • Finančné podmienky osobne.

V prípade bližšieho záujmu nás prosím neváhajte kontaktovať.

Slovakodata HelpDesk
Slovakodata HelpDesk
Obsahuje
  • Zadanie a správa požiadavky
  • On-line sledovanie stavu
  • Hot-line informácia o stave
  • Automatická kontrola reakčných časov
  • Notifikácia zmeny stavu
  • Notifikácia eskalácie
  • Reporting
OptiTel
Optitel
Optimalizácia telekomunikačných nákladov
Aplikovateľné:
  • Vo fáze dohodovania kontraktačných podmienok
  • Vo fáze dohodnutých kontraktačných podmienok
Postup:
  • Vstupy:
    • Elektronický report poskytovateľa služby (xls / csv)
    • Zmluvné podmienky
  • Výstupy:
    • Optimalizačný report
    • Report odchýlok
Výsledok:
  • Do 7 dní od dodania vstupov
  • Úspora o desiatky percent
  • Optimalizácia finančnej krivky podľa prevádzky zariadení

Optitel

Obchodný model:
  • 4,99 € / sim karta
  • Riešenie je poskytované ako služba alebo ako licencia

V prípade bližšieho záujmu nás prosím neváhajte kontaktovať.

annie
annie
Zber a distribúcia údajov
Vlastnosti
  • Jednoduché používanie
  • Mobilita
  • Dynamická tvorba vlastných aplikácií/formulárov
  • Overovanie, formátovanie a transformácia vstupných údajov
  • Riadený prístup používateľov (anonym, registrovaný)
  • Integrácia na iné systémy
  • Okamžitá dostupnosť nových aplikácií
Spracovanie
  • Vizualizácia dát
  • Rýchle odpovede
  • Použitie rôznych dátových zdrojov
  • Ukladanie súborov
  • Analytika
Použitie
  • Zber údajov k produktom
  • Zber dokumentácie k obchodným prípadom
  • Marketingové kampane
  • Prieskumy
  • Organizácia mítingov a podujatí
  • Elektronické testy a preskúšanie zamestnancov
  • Nábor zamestnancov
  • Požiadavky na zdroje a rezervácie (autá, miestnosti, …)

V prípade bližšieho záujmu nás prosím neváhajte kontaktovať.

annie

Junior SAP ABAP Vývojár
Junior SAP ABAP Vývojár
Požiadavky:
  • Skúsenosť s programovaním podmienkou
  • Znalosť SAP ABAP vítaná
  • Znalosť JavaScript vítaná
  • Anglický jazyk aktívne, nemecký jazyk výhodou

V prípade záujmu o danú pozíciu nás prosím neváhajte kontaktovať spolu s priloženým životopisom.